Dažniausiai užduodami klausimai
Kas yra coliving liv_in Vilnius?

Tai modernus apgyvendinimo sprendimas, paremtas „viskuo pasirūpinta“ filosofija. Čia nuomininkai gali džiaugtis tiek privatumu, tiek draugiškos bendruomenės kompanija. Jūsų laukia moderni ir jauki aplinka, nemokamos ir funkcionalios erdvės darbui, pramogoms, poilsiui bei sportui. Toks konceptas kviečia gyventi kitaip ir laužyti klasikinės nuomos kultūros standartus.

Kokias siūlote papildomas paslaugas?

Liv_in Vilnius siūlo įvairias papildomas paslaugas, užtikrinančias komfortišką gyvenimą komplekse: požeminė parkavimo aikštelė, sandėliukai ir dviračių stovai, moderni savitarnos skalbykla, apartamentų valymo paslaugos, gyvenamos vietos deklaracija ir kt. Nenorintiems patirti įsikūrimo rūpesčių, siūloma įsigyti tekstilės ir buities reikmenų paketus.

Kas gali apsigyventi šiuose apartamentuose?

Apartamentai, priklausomai nuo jų tipo, skirti vienam arba dviem suaugusiems asmenims (draugams ar poroms). Liv in Vilnius bendruomenė yra tarptautinė, laukiami visi jauni dirbantys ir studijuojantys gyventojai.

Ar apartamentuose galima laikyti augintinius?

Taip! Liv_in Vilnius yra draugiškas gyvūnams, tad už papildomą mokestį ir susipažinus su jų laikymo taisyklėmis, mielai priimsime ir Jūsų augintinį.

Kaip galėčiau apžiūrėti šiuos apartamentus?

Susisiekus su mumis mielai Jums aprodysime ne tik apartamentus, bendrabūvio erdves, bet ir papasakosime apie visus jų privalumus, o jei atvykti negalite – kviečiame apartamentus apžiūrėti galerijoje bei video turuose.

Kas yra įskaičiuota į nuomos kainą?

Į nuomos kainą jau yra įskaičiuoti Jūsų pasirinkti apartamentai su baldų inventoriumi, neribotas patekimas į visas bendrabūvio zonas 24/7 (poilsio, pramogų, darbo ir sporto, lauko terasą), pasiekiamas WI-FI visame komplekse bei reguliarūs renginiai ir užsiėmimai kartu su bendruomene.

Ar rezervuojant būtinas depozitas?

Taip, užsakant apartamentus sumokamas 800 Eur depozito mokestis, kuris grąžinamas pasibaigus sutarčiai.

Ar galiu į savo nuomojamus apartamentus atsivesti draugų?

Taip, tačiau visa atsakomybę už svečius prisiima patys nuomininkai.

Ar galiu deklaruoti gyvenamą vietą liv_in Vilnius?

Taip, šią paslaugą užsisakyti galite atliekant apartamentų rezervaciją arba per savo savitarną.

Kur galėsiu skalbti savo drabužius?

Savo skalbiniais galėsite pasirūpinti pastato pirmame aukšte esančioje mokamoje modernioje savitarnos skalbykloje.

Ar galiu rūkyti savo apartamente?

Komplekse rūkyti griežtai draudžiama, išskyrus tam skirtas specialias vietas lauke.

Kaip man užsisakyti apartamentus?

Tiesiog išsirinkite Jums patinkančius apartamentus, pageidaujamą įsikraustymo datą ir užpildykite registracijos formą. Po sutarties pasirašymo ir apmokėjimo tapsite Liv_in Vilnius bendruomenės dalimi! Pirmą mokėjimą sudaro 800 Eur depozitas, 1 mėn. nuomos mokestis ir 1 mėn. komunaliniai mokesčiai.

Kokiam terminui pasirašoma nuomos sutartis?

Šiuo metu siūlome ne trumpesnes nei 1 mėnesio nuomos sutartis.

Kokia apartamentų kaina?

Kaina priklauso nuo pasirinkto apartamentų tipo ir nuomos laikotarpio.

Kaip aš įsikelsiu į apartamentus?

Jūsų įsikėlimą palengvins elektroninis raktas, kurį rasite Liv_in Vilnius programėlėje nuo atvykimo dienos 13 val. Papildomai suteikiame magnetines korteles. Komplekso administratorės susisieks su Jumis ne vėliau nei 1 darbo dieną prieš Jums atvykstant ir susiderins detales.

Ką man daryti, jei kas nors trukdo gyvenimui?

Mūsų savitarnos programėlėje rasite skiltį su užrašu „nusiskundimai“, kurioje galėsite siųsti pranešimus apie gedimus, nuomininkų nusižengimus ar kt. klausimus. Pasistengsime, kaip įmanoma greičiau Jums pagelbėti.

Ką daryti, jei viršysiu sutartyje numatytus komunalinių paslaugų limitus?

Tokiu atveju Jums bus sugeneruojamas mokėjimas, skaičiuojamas pgl. šiuos tarifus: elektra 0.21 Eur / kWh, šaltas vanduo 1.75 Eur / m³, karštas vanduo 7.9 Eur /m³.

Koks registratūros / administracijos darbo laikas?

Administracijos darbuotojai pasirengę Jums padėti ir atsakyti į visus klausimus darbo dienomis nuo 9 ir 17 val. Susisiekti galite el. paštu ozas@liv-in.lt ir tel. +370 617 09247.

Ką daryti, jei negaliu patekti į savo apartamentus?

Pametus magnetinę kortelę ir/ar neveikiant elektroniniams raktams, darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. prašome kreiptis į administraciją, o kitu laiku į apsaugos kompaniją tel. 1858 (iš lietuviško tel. nr.) arba +370 650 09999 (iš užsienio tel. nr.). Ši paslauga mokama.

Kada prasideda šildymo sezonas?

Patalpos pradedamos šildyti tuomet, kai Vilniaus miesto savivaldybė paskelbia šildymo sezono pradžią.

Ar galėsiu pratęsti nuomos sutartį?

Nuomos sutartį galėsite pratęsti ne vėliau nei 5 dienos iki išsikraustymo datos, jei tuo metu apartamentas nebus rezervuotas kitam nuomininkui. Rekomenduojame iškart sudaryti kuo ilgesnes nuomos sutartis.

Ar galiu nutraukti sutartį ankščiau nei nurodyta mano sutartyje?

Taip, Jūs galite nutraukti sutartį apie tai informavus ne anksčiau nei prieš 2 savaites, tačiau papildomai turėsite sumokėti vieno mėnesio nuomos dydžio baudą.

Ką turėsiu padaryti išsikraustymo dieną?

Išvykti turėsite ne vėliau nei paskutinę sutarties dieną iki 12 val. Apartamentus privalėsite palikti švarius ir tvarkingus, o jei apžiūrėjus nustatysime patalpoms ar inventoriui padarytą žalą, atitinkamai nuskaičiuosime nuo sumokėto depozito. Apartamento magnetinę kortelę palikite registratūroje esančioje tam skirtoje pašto dėžutėje.

Kada man bus grąžintas depozitas?

Depozitas ar jo dalis grąžinamas per 25 darbo dienas po išsikraustymo, jei nuomininkas apmokėjo visas sąskaitas ir apartamentui ar kt. turtui nebuvo nustatyta žalos, atsiradusios dėl nuomininko kaltės.

ozas new town