Dažniausiai užduodami klausimai
Kas yra coliving Liv_in Vilnius?

Tai modernus apgyvendinimo sprendimas, paremtas „viskuo pasirūpinta“ filosofija. Čia nuomininkai gali džiaugtis tiek privatumu, tiek draugiškos bendruomenės kompanija. Jūsų laukia moderni ir jauki aplinka, nemokamos ir funkcionalios erdvės darbui, pramogoms, poilsiui bei sportui. Toks konceptas kviečia gyventi kitaip ir laužyti klasikinės nuomos kultūros standartus.

Kas gali apsigyventi šiuose apartamentuose?

Apartamentai, priklausomai nuo jų tipo, skirti vienam arba dviem asmenims (draugams ar poroms). Liv in Vilnius bendruomenė yra tarptautinė, laukiami visi jauni dirbantys ir studijuojantys gyventojai.

Ar apartamentuose galima laikyti augintinius?

Taip! Liv_in Vilnius yra draugiškas gyvūnams (išskyrus FRIENDS apartamentus), tad už papildomą mokestį ir susipažinus su jų laikymo taisyklėmis, mielai priimsime ir Jūsų augintinį.

Kaip galėčiau apžiūrėti šiuos apartamentus?

Susisiekus su mumis ir Jums mielai aprodysime ne tik apartamentus, bendrabūvio erdves, bet ir papasakosime, apie visus jų privalumus, o jei atvykti negalite – kviečiame apartamentus apžiūrėti galerijoje bei video turuose.

Kas yra įskaičiuota į nuomos kainą?

Į nuomos kainą jau yra įskaičiuoti Jūsų pasirinkti apartamentai su pilnu baldų inventoriumi, patekimas į visas bendrabūvio zonas (poilsio, darbo ir sporto, lauko terasas), komunalinių mokesčių administravimas, Wi-Fi apartamentuose ir visose bendrose erdvėse, reguliarūs renginiai ir bendruomenė.

Ar galiu į savo nuomojamus apartamentus atsivesti draugų?

Taip, tačiau visa atsakomybę už svečius prisiima patys nuomininkai.

Kur galėsiu skalbti savo drabužius?

Savo skalbiniais galėsite pasirūpinti cokoliniame pastato aukšte esančioje mokamoje modernioje savitarnos skalbykloje.

Ar galiu rūkyti savo apartamente?

Komplekse rūkyti griežtai draudžiama, išskyrus tam skirtas specialias vietas lauke.

Kokia apartamentų kaina?

Kaina priklauso nuo pasirinkto apartamentų tipo ir nuomos laikotarpio.

Koks registratūros / administracijos darbo laikas?

Administracijos darbuotojai pasirengę Jums padėti ir atsakyti į visus klausimus darbo dienomis nuo 9 ir 17 val. Susisiekti galite el. paštu newtown@liv-in.lt ir tel. +370 614 59 599.

Ką daryti, jei negaliu patekti į savo apartamentus?

Pametus magnetinę kortelę ir/ar neveikiant elektroniniams raktams, darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. prašome kreiptis į administraciją, o kitu laiku į apsaugos kompaniją tel. 1858 (iš lietuviško tel. nr.) arba +370 650 09999 (iš užsienio tel. nr.). Ši paslauga mokama.

Kada prasideda šildymo sezonas?

Patalpos pradedamos šildyti tuomet, kai Vilniaus miesto savivaldybė paskelbia šildymo sezono pradžią.

Ką turėsiu padaryti išsikraustymo dieną?

Išvykti turėsite ne vėliau nei paskutinę sutarties dieną iki 12 val. Apartamentus privalėsite palikti švarius ir tvarkingus, o jei apžiūrėjus nustatysime patalpoms ar inventoriui padarytą žalą, atitinkamai nuskaičiuosime nuo sumokėto depozito. Apartamento magnetinę kortelę palikite registratūroje esančioje tam skirtoje pašto dėžutėje.

ozas new town